Veebipoe www.chocokoo.ee (edaspidi Veebipood) omanik on CHOCOKOO OÜ, (registrikood 12851789), juriidilise aadressiga Põdra 30, 10915 Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Tellimuse vormistamine
E-poes on toodete valimiseks kolm kategooriat:
1) Valmiskarbid – Šokolaadimeistri poolt tehtud valik erineva suurusega karpides. Kui soovite, et kommivaliku teeks Teie eest šokolaadimeister, siis valige sellest alajaotusest Teile sobiva suurusega karp, vajutage Lisa korvi nuppu ja seejärel Vaata ostukorvi nuppu. Valitud tooted on ostukorvis, saate veel teha muudatusi uuendades ostukorvi. Kui soovitud kaubad on ostukorvis, valige toodete kohaletoimetamise viis ja siirduge maksma. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-poe pangalingi kaudu.
2) Valin ise – Siin kategoorias saate ise valida endale sobiva maitsega kommid sobiva suurusega karpi. Kõigepealt tuleb valida kommikarbi suurus (4ne, 6ne, 10ne, 16ne), seejärel avaneb pildigalerii kommidest-trühvlitest, mille vahel on võimalik valida. Vajutades kommifotole avaneb aken konkreetse kommi lühikirjelduse ja allergeenide infoga. Valimiseks vajutage kommi-trühvli all olevat +- märki, seejärel näete kommi-trühvli foto all valitud kommide arvu. Kui olete valinud vähem või rohkem kui karpi mahub, ilmub punane hoiatussõnum. Kui kommid on karpi valitud, vajutage Lisa korvi nuppu, oma valikut saate näha Vaata ostukorvi all. Valitud tooted on ostukorvis, saate veel teha muudatusi uuendades ostukorvi. Kui soovitud kaubad on ostukorvis, valige toodete kohaletoimetamise viis ja siirduge maksma. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-poe pangalingi kaudu.
3) Šokolaaditahvlid – Selles jaotuses saate valida bean-to-bar šokolaaditahvleid erinevate päritolude järgi. Vajutades tootefotole avaneb konkreetse toote lühikirjeldus. Lisage sobivad tooted Ostukorvi ja vajutage Vaata ostukorvi. Valitud tooted on ostukorvis, saate veel teha muudatusi uuendades ostukorvi. Kui soovitud kaubad on ostukorvis, valige toodete kohaletoimetamise viis ja siirduge maksma. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-poe pangalingi kaudu.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Makseviisid
E-poes saab valitud kauba eest maksta eurodes (€) välja toodud pankade pangalinkide kaudu, milleks on Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalinkide maksed ning Visa & MasterCard kaardimaksed. Pärast kaupade eest tasumist, tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Chocokoo OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Chocokoo OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le, registrikood 3050205122, aadress Konstitucijos pr. 7, Vilnius, Leedu.
Tarnetingimused
Chocokoo OÜ saadab tellitud tooted järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome. Tellimused postitame Omniva ja Itella Smartposti pakiautomaatidesse. Lisaks on võimalus tulla ise ostetud kaubale järele Chocokoo šokolaadikotta aadressil Telliskivi 60a/5, 10412 Tallinn.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 3-7 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Vastavalt võlaõigusseaduse § 53, lõikele 4 ei kehti taganemisõigus toodetele, mis on tarnitud ja üleantud suletud pakendis ning mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduseeest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@chocokoo.ee või helistada telefonil: +372 5028466. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@chocokoo või helistada telefonil: +372 5028466. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.