Chocokoo

372 502 8466 info@chocokoo.ee Telliskivi 33, 10611 Tallinn

Veebipoe www.chocokoo.ee (edaspidi Veebipood) omanik on CHOCOKOO OÜ,
(registrikood 12851789), juriidilise aadressiga Põdra 30, 10915 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu
kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

E-poes on toodete valimiseks kolm kategooriat:
1) Valmiskarbid – Šokolaadimeistri poolt tehtud valik erineva suurusega karpides. Kui
soovite, et kommivaliku teeks Teie eest šokolaadimeister, siis valige sellest alajaotusest Teile
sobiva suurusega karp, vajutage Lisa korvi nuppu ja seejärel Vaata ostukorvi nuppu. Valitud
tooted on ostukorvis, saate veel teha muudatusi uuendades ostukorvi. Kui soovitud kaubad on
ostukorvis, valige toodete kohaletoimetamise viis ja siirduge maksma. Tellimuse
vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus,
mille saab tasuda e-poe pangalingi kaudu.

2) Valin ise – Siin kategoorias saate ise valida endale sobiva maitsega kommid sobiva
suurusega karpi. Kõigepealt tuleb valida kommikarbi suurus (4ne, 6ne, 10ne, 16ne), seejärel
avaneb pildigalerii kommidest-trühvlitest, mille vahel on võimalik valida. Vajutades
kommifotole avaneb aken konktreetse kommi lühikirjelduse ja allergeenide infoga.
Valimiseks vajutage kommi-trühvli all olevat +- märki, seejärel näete kommi-trühvli foto all
valitud kommide arvu. Kui olete valinud vähem või rohkem kui karpi mahub, ilmub punane
hoiatussõnum. Kui kommid on karpi valitud, vajutage Lisa korvi nuppu, oma valikut saate
näha Vaata ostukorvi all. Valitud tooted on ostukorvis, saate veel teha muudatusi uuendades
ostukorvi. Kui soovitud kaubad on ostukorvis, valige toodete kohaletoimetamise viis ja
siirduge maksma. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel
kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-poe pangalingi kaudu.

3) Šokolaaditahvlid – Selles jaotuses saate valida bean-to-bar šokolaaditahvleid erinevate
päritolude järgi. Vajutades tootefotole avaneb konkreetse toote lühikirjeldus. Lisage sobivad
tooted Ostukorvi ja vajutage Vaata ostukorvi. Valitud tooted on ostukorvis, saate veel teha
muudatusi uuendades ostukorvi. Kui soovitud kaubad on ostukorvis, valige toodete
kohaletoimetamise viis ja siirduge maksma. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud
andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-poe pangalingi
kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

E-poes saab valitud kauba eest maksta eurodes (€) välja toodud pankade pangalinkide kaudu,
milleks on Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalinkide maksed ning Visa & MasterCard
kaardimaksed. Pärast kaupade eest tasumist, tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades
nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.
Chocokoo OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Chocokoo OÜ edastab maksete
teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tarnetingimused

Chocokoo OÜ saadab tellitud tooted järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
Tellimused postitame Omniva ja Itella Smartposti pakiautomaatidesse. Lisaks on võimalus
tulla ise ostetud kaubale järele Chocokoo šokolaadikotta aadressil Telliskivi 33, 10611
Tallinn.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul
alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 3-7
kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Vastavalt võlaõigusseaduse § 53, lõikele 4 ei kehti taganemisõigus toodetele, mis on tarnitud
ja üleantud suletud pakendis ning mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või
hügieenilistel põhjustel, kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse
eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul,
alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale
eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine
on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole,
saates e-kirja aadressile info@chocokoo.ee või helistada telefonil: +372 5028466.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Privaatsuspoliitika ja isikuandmete töötlemine

Chocokoo OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.

Veebipood töötleb isikuandmeid nagu nimi, telefoninumber, e-posti aadress, kauba
kohaletoimetamise aadress, pangakonto number, kaupade maksumus ja maksega
seotud andmeid ning klienditoe andmeid.

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Chocokoo OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja
Maksekeskus AS-le. Nimi, telefoninumber, e-posti aadress, kohaletoimetamise aadress
edastatakse transporditeenuse pakkujale (Omniva AS, Itella SmartPost OÜ). Ostuajaloo
andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja
teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto
numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoninumber, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et
lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe
kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja
kliendiprobleemide lahendamiseks.

Isikuandmed edastatakse raamatupidamise teenusepakkujale veebipoe
raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil ja
juriidilise kohustuse täitmiseks (raamatupidamine).
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on
vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega
tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi
ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi
turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise,
kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse
pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud
lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel
asjakohased kaitsemeetmed.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui
ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma
soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest
andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud
juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@chocokoo
või helistada telefonil: +372 5028466.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.